Bordowy komplet

10:22:00

Uwielbiam wszelkie komplety w jednym kolorze, które świetnie wydłużają sylwetkę. Dlatego dziś dzianinowy zestaw w odcieniu bordowym w wydaniu nieco rockowym. Wielki powrót tego sezonu to rajstopy kabaretki - nosicie? :) Najlepiej wyglądają z potarganymi dżinsami bądź elementami skórzanymi. Dawniej nie byłam do nich przekonana, ale w tym przypadku jak zwykle sprawdza się zasada - nigdy nie mów nigdy! 


blog o modzie







spódnica, bluzka - mosquito | kurtka - romwe | torebka - mango 
zegarek - daniel wellington | buty - czasnabuty 

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Piękna stylizacja :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny zestaw, bardzo fajnie dobrałas buty:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo mi się podoba... ale jeszcze bardziej podoba mi się Twój fryz ;p myślę o takiej grzywce... pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywka na bok od jakiegoś czasu mi towarzyszy :-)

      Usuń
  4. Idealnie Kasiu wyglądasz! W tym zestawieniu kabaretki grają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie sie prezentujesz! Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bordowa sukienka w Twoim wydaniu prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka.. pierwsza klasa :) Idealnie pasuje do sukienki i dodaje Ci wyrazistości :)
    Zapraszam: tomskor.opole.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :) Uwielbiam też ten kolor. Taka rockowa dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw elegancki i z klasą :)
    Świetnie wyglądasz!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zestawienie z ramoneską. Anioł i buntowniczka w jednym. Stylizacja świetnie wyraża osobowość jednocześnie podkreślając piękno modelki. Super. Twój blog to na pewno nasz kandydat do rankingu najlepszych blogów z modą miejską, który przygotowujemy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten bordowy zestaw - pierwsza klasa ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje. Ja postawiałabym tylko na inne buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, robi wrażenie. Fajnie dobrałaś wszystko do siebie. Ma to tzw ręce i nogi :D
    Po za tym ty też wyglądasz niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa, a wręcz intrygująca stylizacja. W sam raz na wieczorne spotkanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest zbyt elegancka jak na codzienne wyjścia. Co nie zmienia faktu że na ważniejsze okazje jest idealna. Torebka pasująca pod kolor! To uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa stylizacja, burgund pasuje wielu kobietom, ale jest chyba "za elegancki", bo nie widzę go na ulicach. Podoba mi się też ładny akcent w postaci zegarka!

    Zapraszam na moją stronę: zoio.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie stworzona stylizacja! Również uwielbiam wszelkie komplety w jednym kolorze, które świetnie wydłużają sylwetkę. Co do kabaretek nie mam zdania, jakoś rzadko kiedy biorę je pod uwagę :) Ważne żeby bawić się moda i eksperymentować ze swoim style. Kurtka nadaje iście rockowego looku. Wpadnij do mnie na: sosimply.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa stylizacja, bordowy na pewno jest modny w tym sezonie. Mam nadzieję, że będą jeszcze posty z letnimi pomysłami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasuje ci ten kolor, ładnie podkreśla twoją urodę. No i te fajne zgrabne nogi :) Dużo osób właśnie widzę w takich kolorach, są teraz modne?

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor, chociaż i tak największe wrażenie na mnie zrobiły rajstopy. Bardzo wpasowały się w całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ten kolor i kreacja. Podoba mi się bardzo taka poważna dość. Bordowy kolor idealny na jakieś wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, wszystko jest zgrane i stonowane tak jak powinno. Jeszcze bardziej podoba mi się Twoja fryzura, chciałabym mieć takie włosy. Robisz z nimi coś szczególnego? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukam już drugi miesiąc takiej sukienki jak ty masz i nigdzie nie mogę znaleźć. Ehh, zawsze jak coś wpadnie mi w oko to nigdzie tego nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsza w całej stylizacji jest kurtka. Nie mogę się na nią napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja, do tego jeszcze w moim ulubionym kolorze. Taka rockowa dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten bordowy z tą torebką bordową bardzo dobrze wygląda podoba mi się ten styl na prawdę jest bardzo elegancki, pasuje do mnie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bordowy jest kolorem ponadczasowym i z pewnością znajdzie swoje zastosowanie wszędzie, moda na ten kolor jest tylko okazją żeby zaopatrzyć się w rzeczy właśnie o tym kolorze ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Instagram

Like us on Facebook

Followers